Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2006

Ήπια τα χείλη σου...

Τελευταία, ακούω πολύ μουσική, αγοράζω cd, διαβάζω, γράφω, σκέφτομαι, μαγειρεύω, φωνάζω, χειρονομώ, τσακώνομαι, ερωτεύομαι, παθιάζομαι, παθιάζομαι πολύ!
Αισθάνομαι να βρίσκομαι σε μια δημιουργική αφύπνιση σε όλα τα επίπεδα…
Μυρίζομαι την άνοιξη…
Ανασκαφές σε παλιά βιβλία, σε αγαπημένα cd, χάνομαι μέσα σε μια θάλασσα από σκέψεις, βυθίζομαι μέσα σε ανεξερεύνητους βυθούς, ψάχνοντας αστερίες και κοράλλια και μετά αναδύομαι στην επιφάνεια αφήνοντας τον ήλιο να μου κάψει το πρόσωπο…
…παλιοί σκοποί μου χαϊδεύουν τη γλώσσα…
…εμμονές που ταλαιπωρούν μονίμως τη σύντροφό μου…

Σε ανταπόδοση, της αφιερώνω ένα λατρεμένο τραγούδι του τεράστιου Άκη Πάνου κι ας ελπίζω ότι έτσι θα εξιλεωθώ…

Το ακούσαμε πρώτη φορά από τον Γιώργο Μαρίνο, το ξαναθυμηθήκαμε πρόσφατα από τον Μανώλη Λιδάκη.

Ήπια τα χείλη σου!


Ήπια τα χείλη σου και χάνομαι
ήπια την ίδια τη ζωή,
κάτι γεννιέται το αισθάνομαι
ήπια τα χείλη σου και χάνομαι

Μαρμάρωσε Θεέ μου
το σύμπαν εδώ
μαρμάρωσε εμένα κι εκείνη
Εδώ που γιορτάζει ο έρωτας, μη…
μη σβήσει αυτή η στιγμή…

Λιώνει η ψυχή μου μες στο αίμα σου
γίνεται αθάνατο νερό,
όλος ο κόσμος ένα βλέμμα σου
λιώνει η ψυχή μου μες στο αίμα σου…

Μαρμάρωσε Θεέ μου
το σύμπαν εδώ
μαρμάρωσε εμένα κι εκείνη…

...κι ακόμα να ξεδιψάσω...

5 σχόλια:

Katerina ante portas είπε...

Ας μουτζουρώσω και εγώ πρώτη μια φορά! Ακούτε μουσική, μαγειρεύετε και οι εμμονές σας "ταλαιπωρούν" την σύντροφό σας, λέτε;
Πότε να στείλω το συζυγάτο μου για ειδικό σεμινάριο; ;)

Τζων Μπόης είπε...

μα τόσο πολύ τον μισείτε;

...ευχαριστώ για την μουντζούρα...
σας είμαι ευγνώμων!

Katerina ante portas είπε...

Toυναντίον, τον λατρεύω, τον..άθλιο!

Τζων Μπόης είπε...

...ε τότε να μου τον στείλετε!
θα τον κάνω σαν τα μούτρα μου, δηλαδή, αβρό, ευγενικό, καλοκάγαθο, ήρεμο, μειλίχιο...
...αν είναι και όμορφος δε, ε τότε θα σας τον γυρίζω καινούργιο...
...ποιός την χάρη σας Katerina ante PortaLs, βρήκατε τον άνθρωπό σας!

mindstripper είπε...

Αυτή η δίψα να σας συντροφεύει για πάντα.
Καλημέρες! :-)