Πέμπτη 13 Μαρτίου 2008

I did it my way (1)

Το ότι έχω πλέον βαρεθεί το blogging είναι γεγονός…
Το ότι ακόμα…ιστολογώ, κάνει ακόμα και μένα να απορώ…

Διάσημος δεν επιθυμώ να γίνω, το αντίθετο μάλιστα,
Να διαφημίσω τα όποια ταλέντα διαθέτω, μου είναι αδιάφορο να το κάνω μέσα από αυτό το χώρο,
Πολιτική δεν με ενδιαφέρει να ασκήσω μέσω διαδικτύου,
Ο ιντερνετικός ακτιβισμός μου προκαλεί τουλάχιστον γέλιο,
Γνωριμίες δεν κάνω από το internet,
Το κίτρινο και το ροζ μου αρέσουν μόνο για χρώματα στα λουλούδια,
Οι κουκούλες δεν μου πάνε, ούτε καν τα τζόκεϋ,
Για μαγειρική δεν γράφω, γιατί όπως έχω ξαναπεί η μαγειρική και το σεξ δεν περιγράφονται με λέξεις,
Να το μετατρέψω σε θεματικό δεν προτίθεμαι, αν και νομίζω ότι μόνο τα θεματικά blogs είναι value for money,
Να αυτοϊκανοποιούμαι θαυμάζοντας όσα γράφω, δεν το κάνω, καθώς ούτε ένας εστέτ δεν επιτρέπεται να ναρκισσεύεται τόσο,
Να κάθομαι και να ομφαλοσκοπώ ή να διερωτώμαι ακόμα, τι εστί blogging και ποιες είναι οι νόρμες του, μου φαίνεται πιο παρωχημένο κι από τη συναυλία της Σαμάνθα Φοξ προ ημερών στην Αθήνα,
Να ξεφορτώνω τόνους ορμόνης στο διαδίκτυο, δεν επιτρέπεται με το χαρακτήρα που΄χω, τι μου φταίνε άλλωστε τα ξένα bandwidth,
Να ακουμπήσω ψυχολογικά στο διαδίκτυο και να βγάλω τα εσώψυχά μου φόρα παρτίδα, κάλιο να καταπιώ ένα μαγκάλι αναμμένα κάρβουνα,

…με άλλα λόγια, τι στο διάολο γυρεύω εγώ εδώ μέσα…

…ευτυχώς πάντως που ακόμα μπορώ να αναρτώ φωτογραφίες, κανένα κομμάτι να παίζει από κάτω ως μουσικό χαλί, ή κανένα βιντεάκι από το youtube, να γράφω μακροσκελή κείμενα των 30 περίπου λέξεων (!), light, ανάλαφρα και εστέτ πράγματα δηλαδή and that´s all folks…

…να όμως που ήδη ξεπέρασα το όριο των λέξεων, για αυτό και ξεκινώ την αυτοτιμωρία μου με 3ήμερη αποχή από την κατανάλωση τρούφας!
Θα τα καταφέρω;

…για την ώρα αναρτώ τις ανθισμένες ζουμπουλιές μου και σηκώνω τα μανίκια για την 1η παγκόσμια Ναυπλιάδα φωτογραφίας…

Για παράπονα και αντιρρήσεις επί των ανωτέρω εδώ