Δευτέρα 6 Απριλίου 2009

Κλαυσίγελος

Ο καφές, το κρασί και το σεξ δεν απολαμβάνονται κατά μόνας, γιατί λοιπόν η οδήγηση;

«Έχω τη φουκαριάρα τη μάνα μου στο Ερρίκος Ντυνάν, με τέτοια κίνηση δεν ξέρω εάν θα προλάβω να της κλείσω τα μάτια», μου είπε γελώντας σαρκαστικά, ένας ταλαίπωρος οδηγός στη Μεσογείων σήμερα.

Κούνησα το κεφάλι με συγκατάβαση και χαμήλωσα το ραδιόφωνο - η Στανίση δεν ήταν ότι πιο πρέπον για την περίσταση - τι άλλο δηλαδή να ΄κανα, να του έλεγα ότι εγώ δεν θα προλάβω το πρωινό meeting;

4 σχόλια:

scalidi είπε...

Έχω γλιτώσει, ευτυχώς, ακόμα...

Τζων Μπόης είπε...

φοβάμαι ότι θα σε απογοητεύσω, αλλά από αυτό, με τον έναν τρόπο ή με τον άλλον, δεν γλυτώνει κανένας τελικά.

violet είπε...

Η εικόνα είναι τουλάχιστον τρομακτική !

Δεν ξέρω αν μας συμφέρει να συλλογιστουμε πόσο από τον χρόνο μας χάνουμε καθημερινα...

Βλέποντας και ξαναβλέποντας τη φωτο, σκεφτομαι πως σε αυτην, η μετακίνηση έχει μεταβληθει σε σκοπο ζωής

Τζων Μπόης είπε...

σκέψου ότι στο συγκεκριμένο μέρος, υπάρχουν τουλάχιστον και δρόμοι, ενώ εδώ μόνο αυτοκίνητα