Πέμπτη 9 Απριλίου 2009

Γαύρος

Τι μου ήρθε σήμερα να αναρτήσω γαύρο;
Παραθέτω λοιπόν τους πέντε βασικούς λόγους της σημερινής ανάρτησης:

1. Είμαι Ολυμπιακός, άρα τι άλλο να έβαζα; Πεσκανδρίτσα ή σολομό Νορβηγίας;
2. Ο γαύρος είναι ωραιότατος φιλεταρισμένος λαδορίγανη και μάλιστα με ελαιόλαδο και ρίγανη προσωπικής παραγωγής γίνεται ακόμα καλύτερος. Καθώς είμαι μέγας ψαροφάγος και παρά το γεγονός ότι προτιμώ την πεσκανδρίτσα από τον σολομό Νορβηγίας, την βγάζω πότε πότε και με γαύρο.
3. Ο γαύρος θεωρείται ψάρι των λαϊκών στρωμάτων στα οποία ανήκω, γιατί παρά την εστέτ φήμη και το γκλάμορους παρουσιαστικό μου, είμαι κι εγώ (πολύ κατά βάθος) ένα παιδί του λαού σαν τον Ξανθόπουλο. Βέβαια, με 8 ευρώ το κιλό που τον είδα σήμερα στο ψαράδικο, βλέπω σε λίγο να σερβίρεται και σε εστέτ εστιατόρια (ε ναι, σε εκείνα που όσο μικρότερη είναι η μερίδα, τόσο πιο πολλά πληρώνεις)
4. Ο γαύρος είναι ψαράκι για όλες τις χρήσεις, στη Μαύρη Θάλασσα τον κάνουν μέχρι και γλυκό του κουταλιού, τη γαυρόπιτα πάντως που έφαγα στην Πόλη, την πληρώνω όσο κι όσο για να την ξαναφάω.
5. Είναι Σαρακοστή, κι άρα λένε οι περί της νηστείας γνωρίζοντες, τρώμε ψάρι για να σώσουμε την αμαρτωλή ψυχή μας. Εγώ βέβαια δεν το κάνω για την ψυχή μου, αλλά μόνο για τη φουκαριάρα τη μάνα μου που θα τον μαγειρέψει!

Ο εικονιζόμενος πάντως θα γίνει ωραιότατος και μαρινάτος (δια χειρός Τζων Μπόη βεβαίως)

2 σχόλια:

violet είπε...

Και μαρινάτος είναι νοστιμότατος και τηγανιτός επίσης......θα διαφωνήσω μόνο λίγο στο περί "ψαριου των λαϊκών στρωμάτων". Με τις τιμές που έχουν τα τελευταια χρονια τα ψάρια νομιζω πως κανενα δεν ανηκει πια στην παραπάνω κατηγορια.
Πιο εύκολα αγοράζεις τη σημερον ημερα φιλέτο, παρά ένα μεσαίας κατηγορίας ψάρι

Θεία Λένα είπε...

Θα μπορούσες βέβαια σαν εστέτ Ολυμπιακός, μαζί με τον γαύρο να έβαζες και το μεγάλο τηγάνι (στάδιο Καραϊσκάκη) :-)

Παλιά τους γαύρους τους πέταγαν οι ψαράδες στις γάτες που περίμεναν υπομονετικά στις προβλήτες..τώρα τον χρυσοπληρώνεις σε ορισμένα εστιατόρια ιδιαίτερα άμα στον σερβίρουν σε μορφή μιλφέιγ..
Αλλαξαν οι εποχές
Χριστός Ανέστη