Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

Παλιννόστηση



-           Γκειά σου, kαλλλλά;
-           Μια χαρά, εσύ;
-           Σβετλλλλάνα, όkι kαλλλλά!
-           Τι έπαθες;
-           Έkω λλλλεφτά μου Κύπρο...tι έπαtα η γkυναίkα!
-           Καλά μην κάνεις έτσι, δεν τα έχασες, αλλά γιατί τα έχεις στην Κύπρο;
-           Εkεί ντούλλλλευα, kατάριζα, έπλλλλενα, σιντέρωνα.
-           Κι έχεις πολλά λεφτά στην Κύπρο;
-           Όλλλλες οιkονομίες Σβετλλλλάνα, ντέkα kρόνια, tα τρελλλλαtώ!    
-           Και εγώ δουλεύω 25 χρόνια, δεν έχω μία και δεν θα τρελαθώ!
-           Σβετλλλλάνα άτυkη πολύ, άνεργkη, μόνη, ολλλλομόναkη, kωρίς άντρα ντίπλλλλα της!
-           Λες να είσαι μόνο εσύ έτσι;
-           Κι εσύ; Ντεν έkεις γkυναίkα;
-           Ας τα! Έφυγε πριν από ένα μήνα.
-           Αααααααα, προμπλλλλέμα μεγkάλλλλο!      
-           Εμένα θα μου πεις;
-           Ντύσκολλλλο γκια έναν άντρα! Ψάkνεις γkυναίkα;  
-           Φυσικά και ψάχνω!
-           Και που πήγkε γkυναίkα;
-           Στη Βουλγαρία, γύρισε πίσω!
-           Μπουλλλλγkάρα είkες; Ντεν ήτελες Eλληνίντα;
-           Δεν τις ξέρεις καλά τις Ελληνίδες, έχουν τη μύτη ψηλά και δεν κάνουν αυτά που ζητάω.
-           Ντιλλλλαντί, tι ζητάς εσύ;
-           Να είναι καθαρή, γρήγορη, πρόθυμη, έμπιστη και να τα κάνει όλα με τη γλώσσα!
-           Με τη γkλλλλλώσσα;;;;; Σβελλλλτάνα πολύ kαταρή kαι πρόtυμη, αλλλλλλά όkι kαι με τη γkλλλλλώσσα!!!
-           Σβετλάνα, ή κάνεις τη δουλειά σου σωστά, ή δεν την κάνεις, έχω απαιτήσεις όταν πληρώνω!
-           Πληρώνεις κιόλλλλας;;;;;;;;;
-           Εμ τι τζάμπα; Αν είναι να γίνει η δουλειά μου, δίνω όσα μου ζητάνε!
-           Τι αkούει Σβετλλλλάνα σήμερα! Και τώρα; ντουλειά σου πως kάνεις;
-           Με τα δυο μου τα χεράκια!
-           Και με τα ντυο!!!!!!!;;;;;
-           Εμ τι; με το ένα;
-           Προμπλλλλέμα μεγkάλλλλο!
-           Μπα, μια συνήθεια είναι όλα!
-           Και ντε φαίνεται εσένα καtόλλλλου!!
-           Τι να κάνω; να βγω έξω και να φωνάζω ότι ψάχνω για γυναίκα; το έχω πει μόνο σε γνωστούς.
-           Και ντεν μποηtάει kανείς εσένα;
-           Ε δεν είπα ότι τα κάνω κι όλα μόνος μου! Βάζουν κι άλλοι ένα χεράκι!
-           Κεράκι; Αρέσει εσένα βάζουν kεράκι;
-           Σβετλάνα, σου είπα ότι κάποια πράγματα δεν γίνεται να τα κάνω μόνος μου! Εγώ είμαι μαθημένος αλλώς!
-           Ντεν kαταλλλλαμπαίνει Έλληνες, κακομαtημένοι! Ιgor ντεν έkανε τέτοια, μόνο vodka έπινε!
-           Σβετλάνα, εσύ δεν είπες ότι είσαι άνεργη;
-           Ναι, άνεργkη, γkιατί kοιτάς Σβετλλλλάνα περίεργkα; μάτι σου γkυαλίζει!
-           Λέω μήπως θα ήθελες να έρθεις από το σπίτι να σε δω αν μου κάνεις.
-           Να τα kάνω όλλλλα εσένα με γkλλλλλώσσα;
-           Να βάλεις ένα χεράκι θέλω!
-           Και τέλεις kεράkι από Σβετλλλλάνα;;;;;;;
-           Αν δεν μπορείς εσύ, έχεις καμιά γνωστή σου;
-           Να τα κάνει όλα με γkλλλλλώσσα kαι βάζει εσένα kαι kεράkι;
-           Αφού δεν θες εσύ!
-           Ζαλλλλάντα ίρτε Σβετλλλλάνα! kάνω λεφτά μου Κύπρο, kάνω μυαλλλλό μου Ελλλλλάντα, gυρίσω Νοβοροσίσκ!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εσυ καποια στιγμη βλεπω να βγαζεις λεφτα ως stand up commedian! ΦΙλια πολλα. Ανςυ Χ.

Τζων Μπόης είπε...

Σωθήκαμε!

Καλό 3ήμερο Άνευ :)

scalidi είπε...

Αντε, βρε... Χα, χα, χα! Εμ, αφού είσαι πολύ της καθαριότητας θα ζήσεις την παρεξήγηση στο πετσί σου. :)

Τζων Μπόης είπε...

και της βρωμιάς να ήμουνα θα ήταν ακόμα χειρότερα, :)))