Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

Ένα σφάλμα έκανα...


Ένα από τα ωραιότερα λαϊκά τραγούδια που γράφτηκαν ποτέ…

Ζητάει άφεση αμαρτιών αυθωρεί και παραχρήμα, εγκαλεί μάλιστα τον παθόντα και του λέει: Για κάτσε καλά, ένα σφάλμα έκανα πρέπει να το ξεχάσεις, γιατί αλλιώς αγάπη μου γρήγορα θα με χάσεις! Με άλλα λόγια, μπορεί να σου έκανα την κουτσουκέλα, αλλά μην είσαι κι εσύ τόσο σκληρός και άκαρδος μαζί μου, γιατί θα πετάξει το πουλάκι.
Βέβαια παρακάτω το απαλύνει κάπως κι αφού τον ρωτά, τι του 'κανε και πίνει το τσιγάρο το τσιγάρο κι ειν΄ τα πικρά του μάτια στο πάτωμα καρφιά, ομολογεί ότι το πλήρωσε (το σφάλμα, μην ξεχνιόμαστε) με πόνο και με δάκρυ (η μεταμέλεια είναι σπουδαία αρετή στον άνθρωπο) και ζητάει να ξανα-αγαπηθούν, ώστε να γιατρευτεί η παλιά πληγή!

Υπέροχοι στίχοι από κάθε άποψη, ο ένοχος δεν έρχεται σαν κότα να ζητήσει συγχώρεση, αλλά παρουσιάζεται επί ίσοις όροις απέναντι στον άλλον, τολμά να ζητήσει με παρρησία την επανόρθωση και διεκδικεί κι από πάνω την αγάπη, διαφορετικά πάμε παρακάτω και μην το κουράζουμε πολύ, γιατί εγώ ένα σφάλμα έκανα, αλλά κάτσε κι εσύ ρε κύριος, εσύ δεν έχεις το δικαίωμα ακόμα να επιμένεις και όλο για το παρελθόν πικρά να μου μιλάς!
Άντε γιατί πολλά μας τα είπες! Είναι γεγονός όμως ότι κάποια άλλη στιγμή του λέει και μέσα από την ταινία: "Η δυστυχισμένη": άσε πρώτα, πρώτα να ξεχάσω, άσε με να λησμονήσω κι ύστερα κι ύστερα θα δοκιμάσω κι αν μπορώ θα σ΄ αγαπήσω, όμως τώρα δεν μπορώ! Μην τρελαθούμε κιόλας, κάποια άλλη στιγμή θα μπορέσω, τώρα έχω δουλειές!

Σπουδαία όμως λαϊκά τραγούδια και ασφαλώς με ανεπανάληπτη ερμηνεία!

Καλό της ταξίδι...

Δεν υπάρχουν σχόλια: