Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Ο παλιός είναι αλλιώς;





























6 σχόλια:

thinks είπε...

Κλασσικά Εικονογραφημένα!!! (που νομίζεις ότι απέκτησα την εκτενή λογοτεχνική μου μόρφωση;;;) Αλλά δεν βλέπω Λούκυ Λουκ στην λίστα!;!

Τζων Μπόης είπε...

Δημήτριε, εεπιδή είμαι δημοκρατικός άνθρωπος είπα να ρίξω "μαύρο" στον Λούκυ Λουκ, όπως έριξαν "μαύρο" στην ΕΡΤ πέρσυ, καθώς ο συμπαθής ήρωας ήταν ολίγον θεριακλής (και μερακλής) και δεν άφηνε το τσιγάρο από το στόμα. Βέβαια, μετά το αντικατέστησε με ένα χορτάρι αν ενθυμούμαι καλά, αλλά εγώ ως Ταλιμπάν του αντικαπνιστικού αγώνα τον είχα βάλει ήδη στον πάγο, επειδή πίστευα ότι μερικά πακέτα θα έπρεπε να τα κάνει στη ζούλα.
Τον αγαπούσα πολύ όμως, μπορεί και περισσότερο από τους άλλους, ίσως και να μου έμοιαζε και λίγο, έπρεπε όμως ως πεισματάρης και ξεροκέφαλος Αιγόκερως να κρατήσω την θέση μου ακέραια και έτσι δεν του το είχα πει..τι κρίμα...
Από αυτό λοιπόν το εστετικό μετερίζι του ζητώ ταπεινά συγνώμη και του στέλνω τα φιλιά μου και την αγάπη μου, όπως και στη φοράδα του την Ντόλλυ!
Δεν είναι ποτέ αργά για να επανορθώνει ο άνθρωπος...

thinks είπε...

Υποστηρίζοντας τα δημοκρατικά σου δικαιώματα, και παραβλέποντας ότι, τυπικά, θα έπρεπε στην παραπάνω λίστα να υπάρχει ένα καρέ τελείως μαύρο, ίδιου μεγέθους με τις υπόλοιπες φωτογραφίες, θυμάμαι ότι ήμουν φανατικός αγοραστής τσίχλας σε σχήμα και χρώμα τσιγάρου, για παιδιά φυσικά, και μια φορά είχα τρίψει την τσίχλα στον τρίφτη βάζοντάς τα θρύμματα σιγά-σιγά στο ανοιχτό χαρτάκι για στριφτό τσιγάρο-τσίχλα αλά-Λούκι Λουκ. Εκμυστηρεύομαι δε, ότι όταν μερικά (περισσότερο από μερικά, δηλαδή) χρόνια αργότερα πήγαμε με τον Κώστα με έναν αληθινό κάου μπόη με άλογα στα βραχώδη όρη, έλεγα το άλογό μου Ντόλυ, και είχα για εκείνη την ημέρα πάρει μιά σακούλα golden Virginia και χαρτιά Rizzla αντί Μάρλμπορο.

Έχω ελπίδες, γιατρέ; (και δεν ερωτώ πνευμονολόγο)

Τζων Μπόης είπε...

Καμία ελπίδα!
Αλλά να σου ένα μυστικό;
Ίσως και να ζηλεύω λίγο που δεν κατάφερα να κάνω ούτε μισό τσιγάρο στη ζωή μου, υπήρξαν πολλές ευκαιρίες κι ούτε καν χρειάστηκε να βρεθώ στα Βραχώδη Όρη...
Ας μείνει μεταξύ μας όμως αυτό, πιστεύω ότι κρατάς μυστικά...

thinks είπε...

...σαν τον εσωτερικό υποθάλαμο πυραμίδας Φαραώ, ή σαν εγκαταλελειμμένο ασημορυχείο στην Σιέρα Νεβάντα! Δεν άκουσα τίποτα, δεν είδα τίποτα, δεν ξέρω τίποτα!

Τζων Μπόης είπε...

όλα έχουν συληθεί, ακόμα και οι τάφοι των Φαραώ
εγώ όμως ελπίζω ακόμα σε σένα και στην εχεμύθειά σου :)