Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

Μερικοί το προτιμούν καυτό










 



4 σχόλια:

scarlett είπε...

...ανήκω σ'αυτούς τους μερικούς :)

Να περνάς καλά Τζων Μπόη και να γεμίζεις κάθε μέρα με εικόνες σαν αυτές των φωτογραφιών σου.
Θα μας μαρτυρησεις και ποιο ειναι το ομορφο νησι ; (άμα θέλεις)

Το δικο μου καλοκαιρι αργει ακομη μια και εκεί που έλεγα να κάνω κάποιες χαλαρές σκέψεις διακοπών εμπλεξα εντελώς απρόσμενα με προβλήματα που ζητούν άμεση επίλυση :(

CsLaKoNaS είπε...

...όχι θα κάτσεις να σκάσεις...

να περνάς καλά...χαιρετίσματα από το "υγροπιωμένο" Maryland....

Τζων Μπόης είπε...

Scarlett, εγώ πάντως είμαι απο εκείνους που το προτιμούν δροσερό :)

...και το δικό μου καλοκαίρι φαίνεται ότι αργεί, αλλά φέτος θα το κάνω να είναι το δροσερότερο των τελαυταίων χρόνων (ελπίζω όχι και το βροχερότερο) :)

Δεν υπάρχουν μυστικά...
Οι παραλίες είναι από τη Νάξο (δεν τις αλλάζω στο Αιγαίο), οι υπόλοιπες φωτογραφίες είναι από το Σίφνο

κι εύχομαι όλα να πάνε καλά με τα προβλήματα σου που ζητούν άμεση επίλυση
όλα τα δικά μου προβλήματα απαιτούν άμεση επίλυση, αλλά κι εγώ πάντα ζητώ άμεση ηρεμία, άρα "Προβλήματα - Τζων Μπόης", σημειώσατε 2 :)

Τζων Μπόης είπε...

Λάκωνα, εννοείται ότι δεν θα κάτσω να σκάσω!
Αν ήταν θα είχα σκάσει ήδη :)

ελα κι εσύ πίσω στην πατρίδα, τι τις θες τις υγρασίες του Ατλαντικού...