Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2006

Ελλάδα, Χώρα του Φωτός!


Κόσμος 2006: Έτος Μότσαρτ
Ελλάδα 2006: Έτος Eurovision

Ελλάδα, χώρα του φωτός (!)
του κόσμου αρχή και γυρισμός (έτσι είναι!)
Τόπος που διάλεξε ο Θεóς (αποκλειστικά όμως)

Κάτι τρέχει, πέρα βρέχει (που;)


Έρχεται δύσκολος καιρός (άντε καλέ)
και σου φωνάζει ο ουρανός (δεν ακούω τίποτα)
Κάτσε σκέψου, λογικέψου (γιατιιιιιιιί;)

Τη μια μας παίζουν ροκ, την άλλη τσιφτετέλι (έχω πάθει διχασμό!)
παιδιά το Πλάτωνα και του Αριστοτέλη (είσαι σίγουρος;)
Μας ξεγελάνε με σεκλέτι και μεράκι (δίψασα, λίγο νεράκι)
Πνεύμα αθάνατο, σε τρώγει το σαράκι (ε, τόσα χρόνια θέλει επισκευή!)


Όλα καλά ως εδώ, το «Alla Turca» του κυρ-Αμαντέους όμως θα παίξει ρε παιδιά ή θα τη βγάλουμε και πάλι ξεροσφύρι;

8 σχόλια:

peftasteri είπε...

γιατί καλό μου;
θέλεις το κακό μου;
θες άνεργη να μείνω,
την χείρα μ' να προτίνω;

απο τα γέλια τα πολλά
τα μάτια μου δακρύσαν
τ'άφεντικό μ'αγριοκοιτά
τον δείχτη του απειλητικά κουνά

δεν σε πληρώνω κούκλα μου
για να καλοπερνάς
μον σε πληρώνω μάτια μου
να μην αντιμιλάς!

Μάκια το...

Τζων Μπόης είπε...

ένα μόνο θα σου πω:

S.A.G.A.P.O. !!!

Katerina ante portas είπε...

H tsiftetelis είναι η .. m. γνωστή blogger όπως την αποκαλούμε πειρακτικά;
Καλημέρα και στην..πίστα σας!

Τζων Μπόης είπε...

δε τη γνωρίζω την κυρία, καθώς περιφέρομαι σε συγκεκριμένα και μόνο blogs μόνο όταν έχω χρόνο...με τα κουτσομπολιά μη με μπλέκεται αγαπητή Κατερίνα προ των Πυλών...εγώ άλλωστε είμαι εδώ για να βάζω φυτίλια.

Η πίστα μου είναι πάντα ανοιχτή για σας, μέχρι να την μπουρλοτιάσω και πάλι...όποτε νιώθετε την αχαλίνωτη επιθυμία για τσιφτετέλι, η πίστα μου από φώσφορο θα σας παρέχει πάντοτε ένα έδαφος πρόσφορο.

Tero είπε...

Πες τα, πες τα...

Τero

Αθήναιος είπε...

ΛοΛ. Πού το θυμηθήκατε αυτό; Φοβερό. Έχει το Athenaeum κάποιες εκδηλώσεις, ψάχνω το πρόγραμμα χωρίς τύχη μέχρι τώρα αλλά είναι πολλές οι φορές που με το Athenaeum αισθάνομαι πως πρέπει να είσαι μυημένος σε κάποια στοά για να μάθεις τίς εκδηλώσεις του.

Magica de Spell είπε...

Δεν πρόλαβες στην Λυρική την απαγωγή απ' το Σεράι?
Θα σε μαλώσω Αρμυρίκι!

Τζων Μπόης είπε...

καλέ τι λες...εγώ είμαι του Μεγάρου!