Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2006

Τηλεφώνησέ μου !

Τηλεφώνησέ μου ίσως νιώθω έτσι κι εγώ (χάλια σου λέω, χάλια)
Τηλεφώνησέ μου ίσως να μας βγει σε καλό (σε καλό; χμμμ…πες κι άλλα, πες κι άλλα)
Τηλεφώνησέ μου, ίσως να΄ μαι αυτό που ζητάς (there´s no doubt)
Τηλεφώνησέ μου έστω κι αν κάποιον άλλον αγαπάς (θα το καταπιώ κι αυτό)

Πάρε με στο τηλέφωνο λιγάκι να τα πούμε (μόνο εμείς οι δυο)
και δώσ' μου ένα ραντεβού, για να συναντηθούμε (επιμένω, μόνο εμείς οι δυο)
Πάρε με στο τηλέφωνο κι απ' το γλυκό σου στόμα (μόνο απ΄το δικό σου)
θέλω ν' ακούσω να μου πεις πως μ' αγαπάς ακόμα (αχχχχ, με έλιωσες)
Να μην ξεχάσεις μάτια μου να μου τηλεφωνήσεις (θα στο θυμίσει άλλος)
γιατί να ξέρεις μια καρδιά στη μέση θα την σκίσεις (σα του μαρουλιού θα την κάνεις)
Έστω κι απ' το τηλέφωνο στείλε μου τα φιλιά σου (μόνο τα δικά σου, επιμένω)
και με τη φαντασία μου θα βρίσκομαι κοντά σου (παρέα θες;)

4 σχόλια:

peftasteri είπε...

..μόνο στα μούτρα μη μου το κλείσεις! :-)

Τζων Μπόης είπε...

για τα μούτρα σου υπάρχει και ο τσαχλαμάς!

Τζων Μπόης είπε...

τσαχλαμάς είναι ένα επιδόρπιο γιαουρτιού το οποίο είναι Ποντιακής καταγωγής...γιαούρτι, γάλα, νερό, αλάτι και κομματάκια ψωμιού είναι μια εκδοχή...
...σε απλά ελληνικά παπάρα!

peftasteri είπε...

..νά'ναι καλοκαίρι μόνο για νά'χεις την δροσιά του!!