Πέμπτη 9 Μαρτίου 2006

Για ένα πουκάμισο μαύρο...

Tengo la camisa negra
porque negra tengo el alma
yo por ti perdí la calma

Έχω ένα μαύρο πουκάμισο, λέει το τραγούδι, γιατί είναι η ψυχή μου μαύρη, αφού σήμερα είμαι ανήσυχος εξαιτίας σου !

Και πάμε τώρα στο αθάνατο ζεϊμπέκικο του Τσιτσάνη:

Μαύρο πουκάμισο θα βρω
μαύρο σαν την καρδιά σου
για να ταιριάζει η φορεσιά
στα βάσανά μου τα βαριά
όπου τραβώ κοντά σου

Δεν βρίσκετε ομοιότητες;
…κι όμως, γεωγραφικά απέχουν πολλές εκατοντάδες μίλια, τα χωρίζει ένας Ωκεανός και τουλάχιστον σαράντα χρόνια ζωής!

…Μαύρο πουκάμισο…
ή La camisa negra;


…ο πόνος της αγάπης όμως ο ίδιος!

6 σχόλια:

peftasteri είπε...

Μαύρο πουκάμισο... δαγκωτό!

Τζων Μπόης είπε...

...το οποίο ήταν άσπρο πουκάμισο, αλλά ήθελε να το βάψει μαύρο, γιατί μαύρα είν’ τα μάτια που αγαπεί για αυτά κοντεύει να χαθεί για αυτά πολύ να κλάψει!

πω πω πω, το έχω «κάψει» εντελώς

Magica de Spell είπε...

μου το πήρες απ' το στόμα αρμυρίκι.
Αυτό το στιχάκι σκέφτηκα μόλις διάβασα το ποστάκι σου.

"άσπρο πουκάμισο φορώ
και μαύρο θα το βάψω..."

Μ' αρέσει η αντιστοιχία ανάμεσα στα δυο τραγούδια. Μ' αρέσει ν' ανακαλύπτω αυτά πουμε ενώνουν κι όχι αυτά που με χωρίζουν με τους άλλους λαούς.

καλημέρα

Λαμπρούκος είπε...

Τόσο διαφορετικόί, κι ύστερα τόσο ίδιοι.

Όλοι παιδιά από τις ίδες μανάδες

Katerina ante portas είπε...

Τέτοιο πουκάμισο φορεί η αναμονή στο κινητό μου!
Και έρχεται η Άνοιξη σου λένε μετά!

Dimitris Nikolsky είπε...

Να προσθέσω και το μάυρο πουκάμισο που φορούν οι κρητικοί που και αυτό δηλώνει πόνο.