Τετάρτη 17 Μαΐου 2006

Εστέτ

Χωρίς λόγια...

6 σχόλια:

Χρήστος Αθανάσουλας είπε...

...απλά αναστέναξα!...

(και μην αρχίσεις πάλι για τις Ηλειακές ακτές και την παραλία Λεβεντοχωρίου :)
Το Αιγαίο είναι το χρώμα...
Το Αιγαίο είναι το ο ήλιος...το φως)

Τζων Μπόης είπε...

Alas δεν θα διαφωνήσω καθόλου για το φως και το χρώμα, απλά εκείνη η παραλία του Λεβεντοχωρίου όπως κι εκείνη της Σκαφιδιάς έχουν τη δική τους θέση στην καρδιά μου γιατί συνδέονται με ευτυχισμένες παιδικές αναμνήσεις, με άλλα λόγια έχουν κι αυτές το δικό τους «χρώμα».

Κατερίνα, δε έχω τίποτα άλλο να σου ευχηθώ από το να σου ζήσουν και να τα δεις όπως αυτά επιθυμούν.
Πάντως όταν πήζω άγρια στη δουλειά όπως τον τελευταίο καιρό, τότε κάτι τέτοιες εικόνες μου έρχονται στο μυαλό...το θέμα βέβαια είναι να τις κάνεις πράξεις, εκεί είναι το δύσκολο αλλά εκεί είναι και η ομορφιά της ζωής.
Καλημέρα κι από μένα λοιπόν.

Dimitris Nikolsky είπε...

Αιγαιοπελαγίτικα χρώματα και αιγαιωπελαγίτικη γεωμετρία.

Η Σαντορίνη είναι πανέμορφη και ας μην έχει τις φοβερές παραλίες.

peftasteri είπε...

χτύπα και συ....

Τζων Μπόης είπε...

θα σε χτυπήσω κάτω Peftasteri μέχρι να μου φτιάξεις τσαχλαμά και πασκιτάν και να μου το φέρεις στο γραφείο να το φάω με χρυσά κουτάλια.

Δημήτρη, έτσι είναι...

nanakos είπε...

Dyo logia...Kalo kalokairi

:)
:)
:)