Κυριακή 28 Μαΐου 2006

Σε βλέπω!

- Δεν θα κοιμηθείς ακόμα;
- Είναι ωραία τέτοια ώρα στο μπαλκόνι, έλα.
- Τον βλέπεις αυτόν στην απέναντι πολυκατοικία, στον 1ο ;
- Ναι, γιατί;
- Τον πέτυχα χτες στο super market, είχε φορτώσει ένα καρότσι πράγματα και μόλις είδε στο ταμείο ότι δε του έφταναν τα χρήματα, άρχισε να αφαιρεί συσκευασίες.
- Και που είναι το περίεργο;
- Πουθενά, αλλά να, μου έκανε εντύπωση, να σκεφτείς άφησε το γάλα και κράτησε τα προφυλακτικά.
- Εσείς οι άντρες ώρες ώρες δεν έχετε το Θεό σας!
- Τελευταία όλο γλύκες τον βλέπω με τη συγκάτοικό του, αλλά κι αυτοί του 2ου μόνο που δεν το έχουν κάνει ακόμα στο μπαλκόνι.
- Δεν ξέρω αν το έχουν κάνει ακόμα στο μπαλκόνι, αλλά εγώ βλέπω στο διπλανό διαμέρισμα, αυτή τη δόλια τη γυναίκα, δεν έχει βαρεθεί πια να βρίσκεται μονίμως πάνω από την ηλεκτρική κουζίνα; βέβαια τόσα στόματα που να τα προλάβει όλα.
- Στον 3ο, απέναντι, πόση ώρα παίζουν πια τάβλι; τα πούλια ακούγονται μέχρι εδώ.
- Ναι τους βλέπω, έχουν βάλει και μια αιώρα στο μπαλκόνι, απέναντι από την μεταλλική ντουλάπα, τη στερέωσαν στα κάγκελα, δίπλα στην απλώστρα με τη μπουγάδα.
- Τους θυμάσαι πέρσι το καλοκαίρι που ξεσήκωσαν τον κόσμο με τον καυγά τους;
- Αν τους θυμάμαι λέει, τους φώναξε η διπλανή να σταματήσουν, είχε τον άντρα της άρρωστο η καημένη, θυμάσαι; Ο ταλαίπωρος, έκανε τότε χημειοθεραπείες…ήταν πολύ καταπονημένος. Αχ, την βλέπεις; τώρα πια κάθεται στο μπαλκόνι μόνη της. Βυθίστηκε στα μαύρα…μόνη και σκεπτική…
- Την είδα τις προάλλες στην τράπεζα, με χαιρέτησε ευγενικά, δεν ξέρω γιατί, ίσως να με είχε δει στην κηδεία, δεν την ήξερα, αλλά την πόνεσα όταν το έμαθα, άσπρισε η καημένη, πριν από μέρες έμαθα είχε έρθει και η κόρη της από το εξωτερικό, έφυγε όμως γρήγορα, τώρα είναι μόνη ξανά.
- Για στάσου, ε δεν το πιστεύω, τον βλέπεις αυτόν στον 2ο όροφο;
- Ποιόν;
- Αυτόν στον 2ο, στο πρώτο διαμέρισμα από τα δεξιά, εκείνο που βλέπει στην πλατεία. Αυτός να μου το θυμηθείς ότι το κάνει τελικά επίτηδες. Ανάβει όλα τα φώτα και κυκλοφορεί γυμνός.
- Και που είναι το περίεργο; Εσύ δε το κάνεις;
- Ναι αλλά εγώ το κάνω όταν βγαίνω από το μπάνιο και δεν ανάβω τα φώτα να με πάρουν όλοι μάτι.
- Λεπτομέρειες!
- Η γυναίκα του θηλάζει το μωρό, τι όμορφα, το βλέπεις; κι αυτός ντύθηκε επιτέλους, έβαλε τουλάχιστον ένα εμπριμέ μποξεράκι…ναι, ναι, αν μη τι άλλο ευπρεπίστηκε…μα τι στο καλό κρατάει στα χέρια του;
- Πιάτο νομίζω είναι, δεν βλέπω καλά, έχουν μόνο ένα κερί αναμμένο στο μπαλκόνι.
- Ναι, πιάτο είναι, το είδα. Φασολάκια τρώει.
- Θα με τρελάνεις; εγώ βλέπω μπάμιες.
- Φασολάκια!
- Μπάμιες!
- Φασολάκια!
- Μπάμιες! Ας μη συγχυστώ βραδιάτικα, θες λίγα μακαρόνια με κιμά ακόμα αγάπη μου;
- Μπα, είναι βράδυ θα με βαρύνουν, έφαγα αρκετά.
- Άναψε ακόμα ένα κερί, είναι ωραία τα καλοκαιρινά βράδια στο μπαλκόνι με τα κεριά αναμμένα.
- Λες να μας παρατηρούν από απέναντι; κατέβασε περισσότερο την τέντα.
- Έλα μωρέ, σ΄ εμάς είχαν όλη τους την έννοια.
- Εγώ έχω την εντύπωση όμως ότι μας παρατηρούν από τον 4ο όροφο, στη διπλανή πολυκατοικία.
- Ποια; Αυτή με το καυτό σορτσάκι που κάθεται στη σεζ λόνγκ και καπνίζει;
- Ναι, αυτή αγάπη μου, βάλε μια μπλούζα επιτέλους λατρεία μου και μη κάθεσαι μόνο με το μπόξερ, έχει υγρασία.
- Δε χρειάζεται, θα πέσω για ύπνο, νύσταξα.
- Εγώ λέω να κάτσω λίγο, άρχισα ένα καινούργιο βιβλίο και με έχει απορροφήσει.
- Είναι αργά, μη κάτσεις πολύ…τα φώτα σβήνουν στην απέναντι πολυκατοικία, σβήνουν και στη διπλανή, η κυρία με τα μαύρα μόλις έκλεισε την μπαλκονόπορτα, σταμάτησαν κι αυτοί με το τάβλι, όλα είναι τόσο ήσυχα αυτή τη στιγμή.
- Ναι είναι ήσυχα, άλλωστε το σκουπιδιάρικο έχει ακόμα λίγα λεπτά για να περάσει. Κατέβασες αγάπη μου τα σκουπίδια;
- Αμάν το ξέχασα! Τρέχω!
- Καλησπέρα, κι απόψε εδώ;
- Ναι, ναι, άφησα τα φασολάκια μου στη μέση να προλάβω το σκουπιδιάρικο.
- Αχά, φασολάκια τρώγατε λοιπόν!
- Ναι, ναι, φασολάκια, τα έφτιαξε η γυναίκα μου το πρωί, αλλά κι εσείς νομίζω αφήσατε το φαγητό σας στη μέση, έτσι δεν είναι;
- Ξέρετε…
- Και της το ΄πα της ευλογημένης, φτιάξε μου κι εμένα λίγα μακαρόνια με κιμά όπως οι απέναντι, αλλά που εκείνη, μου φωνάζει συνέχεια ότι πάχυνα.
- Ε, ξέρετε…
- Πάντως η γυναίκα μου έχει να το λέει, πολύ αγαπημένο είναι το ζευγάρι του 3ου, σας παρατηρούμε κάθε βράδυ, χάρμα είστε!
- Ευχαρ…
- Να σκεφτείτε το ίδιο μου έλεγε και η κυρία Ελένη, ξέρετε η διπλανή μας, η χήρα.
- Ναι, ναι, η κυρία Ελένη, βεβαίως…
- Σας πιάνει όμως κι εσάς πολύ η ζέστη, έτσι δεν είναι;
- Με πιάνει η ρημάδα, με πιάνει πολύ.
- Σας είδα με το μποξεράκι και το ΄πα στη γυναίκα μου που μου φωνάζει συνέχεια. Τον βλέπεις Μαίρη τον άνθρωπο; Ζεσταίνεται ο χριστιανός, τι να κάνει κι αυτός;
- Δίκιο έχετε, όπως τα λέτε είναι, να σας ρωτήσω όμως κάτι;

- Βεβαίως...
- Θα κατέβουν κι άλλοι από την πολυκατοικία σας για τα σκουπίδια;

15 σχόλια:

Ναταλία είπε...

Υπέροχα.....ανθρώπινο....

Αθήναιος είπε...

:-) ΠΟΛΥ καλό.

Μαύρος Γάτος είπε...

Βρε μπανιστηρτζή!!!!!!

Εσύ ήσουν;;;;;;;

Σ;)))))

Dimitris Nikolsky είπε...

Προτείνω για να διακρίνεις καλύτερα να αγοράσεις κανά ζευγάρι κιάλια ή κάνα τηλεσκόπειο, να μελετάς και τους αστερισμούς. Πάντος εκέι η περιοχή κάτι σε malibu μου φέρνει, με τις σεζ-λονγκ και τ΄άλλα.

Gwgw είπε...

Ευτυχώς που δεν μένω σε πολυκατοικία :P

peftasteri είπε...

Σαν άλλοι Τζέιμς Στιούαρτ και Γκρέις Κέλλυ στον "Μάρτυρα Εγκλήματος" του Χίτσκοκ, στο πιο κωμικό του...μόνο που εσύ δεν χρειάζεσαι καν κυάλια!

υ.σ.1 Έτσι δεν λεγόταν η ταινία;
υ.σ.2 μου φτιαξες την μέρα!

Τζων Μπόης είπε...

Natalia, Αθήναιος, ευχαριστώ πολύ!

Μαύρε Γάτε...σε βλέπω!

Δημήτρη, το Μαλιμπού απλά οχριά!

Gogo, το μεγαλύτερο κομμάτι της ζωής μου το έζησα σε μονοκατοικία με κήπο με λουλούδια και δέντρα, τώρα στην πολυκατοικία στο...Μαλιμπού το μπαλκόνι το έχω γεμίσει με πιθάρια και γλάστρες για να μη με βλέπουν.

Peftasteri, η ταινία είναι ο «Σιωπηλός Μάρτυρας» μόνο ο πρωταγωνιστής δεν έχει κιάλια, δεν κάθεται σε αναπηρική πολυθρόνα και σίγουρα δεν υποψιάζεται ότι θα τον δολοφονήσει ο γείτονάς του, απλά σφίγγει τη θηλιά μόνο γύρω από τον εαυτό του!

Αλήθεια, δεν μιλήσαμε ακόμα για τον Πύργο και ανησυχώ!

Alkisti είπε...

Κι εγω μεχρι που ηρθα στην Αθηνα, εμενα σε μονοκατοικια. Και για 10 χρονια σε μονοκατοικια στην εξοχη, πολυ κοντα στη θαλασσα( να μην αναφερω το που :) γιατι θα με πειτε παλι τοπικιστρια ).
Στην Αθηνα μ' εφαγε και μενα η πολυκατοικια, αλλα πλεον επιδιωκω να μενω σε περιοχη με ησυχια και οχι τοσες πολλες πολυκατοικιες διπλα, οπως στη φωτογραφια. 4 χρονια στο κεντρο της ΑΘηνας μου ηταν αρκετα για ν αποφασισω οτι δε μπορω να μεινω εκει.
Ενω στην εξοχη ουτε σε νοιαζει ποιος περναει απ' εξω ή αν θα σε δει καποιος...χυμα στο κυμα...

Τζων Μπόης είπε...

Κατερίνα, και το έχω σκεφτεί και το έχω κάνει, μη με ρωτήσεις τι πως που και πότε, δεν ανέβηκε βέβαια και στο Μπρόντγουέι, υπάρχουν και τα ταπεινά μπουλούκια.

peftasteri είπε...

ναι γειά σου, "Σιωπηλός Μάρτυρας"...φαντάσου, είναι κι από τις αγαπημένες μου του Χίτσκοκ!

Χρήστος Αθανάσουλας είπε...

armiriki, πολύ ...δυνατό κείμενο!!!
...δεν ξέρεις που να χαμογελάσεις ή να δακρύσεις ή να...σε αντικρύσεις!...

σας βλέπω όλους από τα χωράφια μου :)

NinaC είπε...

Μόλις σας ανακάλυψα!
Εξαιρετικό!

Πάω και για τα προηγούμενα...

Τζων Μπόης είπε...

Ευχαριστώ, αλλά καλοί μου bloggers δεν έγραψα δα και τον Θείο Βάνια του Τσέχοφ.

Επαναλαμβάνω πάντως ότι δεν έχουμε μιλήσει ακόμα για τον Πύργο και ανησυχώ, αν υποψιαστώ μάλιστα ότι το παιχνίδι μεταφέρεται σε άλλο τεραίν (βλ.http://apallou.blogspot.com) θα πεθάνω!

Ανώνυμος είπε...

Excellent, love it! During hair loss menopause Whistling ringtone Java pop up blocker Marketing web treasure hunt Radar detectors laser detectors accelerometers beltronics Bontril buy Gratis dvd player http://www.northwest-airlines-visa-manila.info I hope you'll dance mp3 supplements herbal Online masters degree in nz Ambien com anbien danger Dog losing alot hair lately dandruff like skinresulting best rated dishwasher Pilates sixpack http://www.honda-motorcycles-5.info 2007 bmw 3 series coupe http://www.debtconsolidationhelp9.info Aabc appliance houston percocet

Ανώνυμος είπε...

If you suffer from hair loss, hair implants may be one way to help you.
[url=http://www.hair-restoration-surgery.com/]transplants hair[/url]