Κυριακή 4 Μαΐου 2008

Ο Τζων Μπόης φωτογραφίζει...


" Eγώ λουλούδια δεν εκτρέφω στο μπαλκόνι μου.
Bάσκανος μίμηση ολόγυρα με ξεραίνει..."

Τάδε έφη Κική Δημουλά

"Από το μπακλόνι του φαίνεται ο άνθρωπος ο νοικοκύρης..."

Τάδε έφη Τζων Μπόης

Πήρα τη φωτογραφική μηχανή και ξαμολύθηκα για τον εστετισμό τον επιούσιο...

Τον νοικοκύρη άνθρωπο θα πρέπει να τον προβάλεις και να τον επαινείς, να αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση, όχι βάλαμε ένα ψωραλέο γιούκα στο μπαλκόνι και καθαρίσαμε...

Το Ρουμελιώτικο μπαλκόνι στην πρώτη φωτογραφία και το Μωραίτικο στη δεύτερη, απλά δείχνουν το δρόμο...

Stay tuned, έρχονται περισσότερα κι εδώ που άνοιξε και πάλι ...
Η εστετική αστυνομία καραδοκεί!
...αμ πως! Τζάμπα τον απέκτησα εγώ τον τίτλο του εστέτ;

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γειάσου καλέ μου Γιάννη...καλό μήνα....μρε υγεία ευτυχία και ότι επυθυμείς...αχααααχαχχα! να σαι καλά ρε Γιαννάκη!μου φτιαξες την απίστευτα κακή μου διάθεση...τί όμορφα!ξέρεις τα λουλούδια είναι μιά από τις μεγακύτερες αδυναμίες μου!...πανέμορφες οι φωτό σου..!εκτός από εστέτ είσαι και πολύυυυυυυυυ καλός φωτογράφος..αλλά πολύυυυυυ καλός όμως...γέμισες τα μάτια μας με ομορφιά 'λουλουδένια'!φιλάκια,Αθανασία.

scalidi είπε...

Προσοχή! Οι γλάστρες είναι φονικά όπλα :)))))))))))))))))

Katerina ante portas είπε...

Οποία συγκίνησις!! Μου θυμίσατε Σπαρτη αγαπητέ εστέτ!
Ελπίζω να περάσατε καλά!

Τζων Μπόης είπε...

Λατρεμένες μου αναγνώστριες, σας χαιρετώ!

Αθανασία, μα εσύ που χάνεσαι ώρες ώρες, βρε παιδί μου!
Χαίρομαι που με θεωρείς καλό φωτογράφο, γιατί πραγματικά είμαι ! χο χο χο!

Σταυρούλα, εσύ που έχεις αντιληφθείς για τη δεύτερη φωτογραφία, κάτω από αυτό το ωραίο μπαλκόνι, ξέρεις τι ακριβώς βρίσκεται!
Αθώα κουρκουτιασμένα κεφαλάκια Αθηναίων που πίνουν τον καπουτσίνο τους :) Φαντάζεσαι να τους πέσει το γεράνι στο σκάλπ;

Κατερίνα, κάνε υπομονή, από Λακωνία μεριά θα έχω μπόλικο υλικό τον άλλο μήνα! Εκεί να δεις πόσο θα σε συγκινήσω ο εστέτ!
Όντως περάσαμε υπέροχα, γυρίσαμε όχι σωματικά ξεκούραστοι, αλλά σίγουρα ψυχικά.

Ανώνυμος είπε...

Γειάσου και πάλι Γιαννάκη...σου έλειψα;....(χαχχαχχχαχα!)άστα...πέρασα το χειρότερο από τα χειρότερα Πάσχα της ζωής μου..αντί να πάω επαρχία γιανά ξεκουραστώ και γιανά ηρεμήσω και να αδιάσει το κεφάλι μου...πήγα και γινα τρίσχειρότερα..είμαι πολύ χάλια τελευταία..γι αυτό και δε με βλέπεις συχνά..μου συμβαίνουν διάφορα κουλά και περίεργα,στραβά και ανάποδα...δεν μπορώ άλλο...έχω απιυδίσει..από την ώρα που μπήκε το αναθεματισμένο το 2008...όλα μαζεμένα ήρθαν φέτος...Αθανασία.

Τζων Μπόης είπε...

Αθανασία, εύχομαι όλα να είναι περαστικά.
Πάντως όταν εγώ στεναχωριέμαι μου ανοίγει η όρεξη! :)

Αυτό το Γιαννάκη πάντως που λες με συνεπαίρνει!
Έχω χρόνια να το ακούσω, βέβαια, από το κυρ-Γιάννη και το μπάρμπα-Γιάννη, το προτιμώ!
Το μαστρο-Γιάννη πάντως δε με χαλάει ξέρεις :)