Παρασκευή 9 Μαΐου 2008

Σταυρούλα Σκαλίδη - Προδοσία και εγκατάλειψη

Το πρώτο ξεφύλλισμα προδιαθέτει για ένα ωραίο αναγνωστικό ταξίδι…

Παρακολουθώ σχεδόν εδώ και 2 χρόνια το blog της και μπορώ χωρίς κανένα ενδοιασμό να πω ότι είναι ένα πραγματικό διαμάντι μέσα στο χάος του διαδικτύου.
Έχω την τύχη να απολαμβάνω μέσα από αυτό, υπέροχα κείμενα, συναρπαστικές ιστορίες, συγκλονιστικά ποιήματα, όμορφες φωτογραφίες, ζουμερές συνεντεύξεις.

Αυτή η κοπέλα γράφει όμορφα, γράφει πάρα πολύ όμορφα!

Την ευχαριστώ για την διαδικτυακή της συντροφιά και της εύχομαι, μέσα από την καρδιά μου, καλή επιτυχία στο βιβλίο της...


Θα επανέλθω μετά την ανάγνωση του βιβλίου της: «Προδοσία και εγκατάλειψη».

Από την Σταυρούλα Σκαλίδη.

5 σχόλια:

patsiouri είπε...

Ότι είναι τυχερή που σε έχει φίλο ξέχασες να το αναφέρεις!!

scalidi είπε...

Ακριβώς έτσι είναι και θα ανεβάσω και το ιδιόχειρο το απόγευμα που θα έχω χρόνο... Αμέ! Ευχαριστώ.

Τζων Μπόης είπε...

Κοκκινίζω!

Πάντως το βιβλίο δεν πρόλαβα να το διαβάσω το σαββατοκύριακο, λόγω αυξημένων υποχρεώσεων.

Υπόσχομαι κριτική σε λίγες ημέρες πάντως!
Σταυρούλα, σ΄έπιασα στο στόμα μου, τώρα χάθηκες :)

Katerina ante portas είπε...

Aaa αυξάνεσθε και πληθύνεσθε.. Μπράβο, το να κυκλοφορεί βιβλίο είναι τόσο σημαντικό σαν μια γέννηση μωρού..
Καλή της(του) επιτυχία, στα ευπώλητα!

Και στα δικά σου Τζων Τζών!

Τζων Μπόης είπε...

χο χο χο, δηληδή Κατερίνα υπονοείς ότι ενδέχεται να εκδοθώ κι εγώ;