Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Surprise yourself in Thraki

Μετά από την πρώτη αθώα μου επίσκεψη πριν από 15 χρόνια, αυτά που έχω να παρατηρήσω και μετά από επαγγελματική αποστολή, είναι τα εξής:

Ξάνθη.

Ξάνθη Ανατολικά – Ξάνθη Δυτικά, Ανατολικό Βερολίνο, Δυτικό Βερολίνο. Αυτή η Εγνατία πρέπει να έχει κάνει μεγάλη ζημιά στους οδηγούς, δεν καταλαβαίνει κανείς Αθηναίος (το αναφέρω αυτό, γιατί εμείς εδώ κάτω είμαστε συνηθισμένοι σε πιο κομπλικέ καταστάσεις και τα δίπολα Ανατολή-Δύση μας αποσυντονίζουν) από ποια είσοδο να μπει μέσα, αν βέβαια καταφέρεις και παρακάμψεις την νέα (άσχημη) πόλη και βρεθείς στην (όμορφη) παλιά και πάρεις κι ένα μπακλαβά απ΄του Nedim, τότε θα πεις ότι έκανες λάθος που περίμενες 15 ολόκληρα χρόνια για να την επισκεφτείς ξανά.

Θα ξαναπάς;

Sure!

Του χρόνου τουρίστας στο καρναβάλι (χωρίς γραβάτα ε;)




Κομοτηνή.

To Κερατσίνι με μιναρέδες, ο παράδεισος της αντιπαροχής και το ζαχαροπλαστείο Nedim από το 1950, εδώ είναι και η έδρα στην ΒΙ.ΠΕ. Το σοτζούκ λουκούμ στις δόξες του.

Θα ξαναπάς;

Sure!

Για τον φίλο μου τον Β.




Αλεξανδρούπολη.

Ποδηλατοδρόμοι χωρίς ποδήλατα και καφέ πιο πολλά κι από τους κατοίκους.

Έχει και Nedim! Δεν θα ήθελα να είχα διαμέρισμα με θέα τον Φάρο. Εγώ στο σπίτι μου γυρνάω τσίτσιδος, δεν θα με πάρει εμένα μάτι όλο το Θρακικό Πέλαγος.

Θα ξαναπάς;

Sure!

Φτάνει να βρω παρέα για ποδήλατο.

...και με σβηστό τον Φάρο.


2 σχόλια:

scarlett είπε...

Ωραίες φωτογραφίες! Με πολύ ουρανό.
Δεν την ξέρω τη Θράκη. Όλο κι όλο μια βόλτα στην παλιά πόλη της Ξάνθης πριν πολλά χρόνια.

Τζων Μπόης είπε...

Το μόνο που ξέρω είναι ότι έχει καλά κρυμμένα μυστικά.
Ναι, η Ξάνθη είναι όμορφη, αλλά εγώ δεν στέκομαι στα προφανή, την επόμενη φορά θα ακολουθήσω τους "δύσκολους" δρόμους.