Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013

Καθείς εφ' ω ετάχθη





















10 σχόλια:

Jolly Roger είπε...

Κακοπερνας βλεπω :-) Αλλά αφου η σκληρη μοιρα σε εριξε στα χιονισμενα τοπια των Αλπεων, πως να αντισταθεις κι εσυ ο χρεωκοπημενος; Εσυ λοιπον εταχθηκες να φυλάς το Oberammergau κι εμας μας αφησες να σε ψαχνουμε στην Πεντελη ;-)

scarlett είπε...

Η αληθεια ειναι πως το κρυο στην Αθηνα δεν αντεχεται....και πού χρήματα για πετρέλαιο!!!

Οποτε ειπες κι εσυ να πας καπου να ζεσταθεις. Σωστός!


Καλη σου μερα , εστετ!
;-)

Τζων Μπόης είπε...

Όλα τα λεφτά είναι τα σχόλια σας :))

Καλημέρα Πειρατή,

Επειδή η βάσκανος μοίρα και η άτιμη η κενωνία με έταξαν να φυλάττω τις εστετικές Θερμοπύλες, είπα κι εγώ να μην πάω κόντρα στο πεπρωμένο μου.
Άλλωστε αφού θα μου τα φάει το Ελληνικό Δημόσιο πριν με ρίξει στα αζήτητα και στη συνέχεια το μαύρο χώμα, λέω κι εγώ να κολατσίσω το κατιτίς μου, προτού με γευματίσουν οι άλλοι εις υγείαν του απαξιωμένου κορόιδου.
Νομίζω ότι αυτό είναι ένα πολύ καλό deal με τη σύντομη ζωή μου.

υ.γ.1: ...και πισίνα και κότερο και ξέρεις και το Oberammergau... τελικά, μου το έφαγες το κορίτσι της προηγούμενης ανάρτησης... (μόνο μετατοπίσου ελαφρώς ανατολικότερα στον χάρτη του Oberbayern, έτσι, για να μην λέμε και ανακρίβειες στην κοπέλα :) )

υ.γ.2: ...και στην Πεντέλη θα με βρεις και στο Ποικίλο Όρος (βλ. Αιγάλεω), αφού συνηθίζω να παίρνω τα όρη και τα καμμένα τα βουνά, εκεί μάλιστα κατά καιρούς οργανώνονται και προγράμματα αναδάσωσης, κοπιάστε.

Τζων Μπόης είπε...

Καλημέρα Scarlett,

Η αλήθεια είναι ότι το κρύο της Αθήνας είναι πιο ζόρικο για μένα.
Άλλωστε εγώ είμαι των βορείων κλιμάτων και του "χοντρού" κρύου κι όχι της ζέστης και της υγρασίας του νότου....είπαμε, ice queens :))

Όσο για το πετρέλαιο, όλα είναι εφήμερα, όπως άλλωστε κι εγώ, μεταξύ πετρελαίου και της σύντομης ζωής μου, προτιμώ το δεύτερο, στο κάτω κάτω προστατεύω και τα αποθέματα της γης σε μαύρο χρυσό, αυτό που το βάζεις;

thinks είπε...

Η πρώτη και η τέταρτη είναι υπέροχες! Τώρα πήγες; πέταξες από πάνω μας και δεν χαιρέτησες; Σήμερα χιόνισε και σ' εμάς. Όλα άσπρα... Καλή σου Κυριακή!

Τζων Μπόης είπε...

Thanks Jim!

Προφανώς σου αρέσουν οι φωτογραφίες με αντανακλάσεις όπως και σε μένα.

Σε χαιρέτησα όμως, αν και το αεροπλάνο πέταξε από την άλλη πλευρά της Αδριατικής.

Εδώ πάλι όλα μαύρα!

Καλή εβδομάδα!

fieryfairy είπε...

Πολύ όμορφες εικόνες!

Τζων Μπόης είπε...

Ευχαριστώ FF, να ΄σαι καλά!

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν, εγώ λέω να αλλάξουμε θέση για λίγες μερούλες.. να έρθεις εσύ κατά δω μεριά, Μελβούρνη, με τα 35άρια μας πάνω στην παραλία, και να δω κι εγώ επιτέλους λίγο χιονάκι μετά από τόοοοσους μήνες. :Ρ Τι λες;

Τζων Μπόης είπε...

Αθήνα καλεί Μλεβούρνη!
Agrimio, ok, να αλλάξουμε και για πολλές μερούλες εγώ θα έλεγα.
Διαβεβαίωσέ με όμως ότι η θερμοκρασία δεν θα ανέβει πάνω από τους 35 βαθμούς, αυτό είναι το απόλυτο ορίο αντοχής μου στη ζέστη.